Jak bylo řečeno v „Humanizace krmiva pro domácí mazlíčky“ článek, vliv humanizace stále roste z několika důvodů. Tento článek se zaměří na to, jak humanizace vytvořila příležitosti pro značky krmiv pro domácí zvířata. Kromě toho článek obsahuje také další fantastické video od našeho ředitele technických služeb, John Hewitt, kdo zkoumá jak GA Pet Food Partners zajišťuje, že dodáváme produkty, které splňují trend humanizace.
Chcete-li se podívat na video od Johna, které poskytuje pohled na to, jak humanizace ovlivnila receptury GA, klikněte níže.
Protože majitelé domácích zvířat chtějí, aby jejich mazlíčci měli podobnou stravu jako oni, mnoho značek se přizpůsobilo těmto potřebám. V důsledku toho jsme zaznamenali nárůst humanizovaných a prémiových produktů. Jedním z hlavních důvodů je, že lidé považují své mazlíčky za součást rodiny. Pro domácí mazlíčky to znamená, že se zlepšují všechny aspekty jejich života, včetně kvality krmiva, které konzumují.
Zaměření na zdraví
Humanizace vytvořila příležitosti pro značky krmiv pro domácí mazlíčky, aby se na trhu odlišily. Mnozí se zaměřili na zdravotní trend, přičemž 43 % majitelů domácích mazlíčků souhlasí s tím, že se jim líbí myšlenka zdravějšího jídla pro jejich mazlíčky (Packaged Facts, 2021). V důsledku toho se stále častěji setkáváme s produkty, které poskytují domácím mazlíčkům specifické zdravotní výhody.
Například specializované produkty zaměřené na problémy, jako jsou bolesti kloubů, trávení a zdraví zubů. Zajímavé je, že průzkum nadace Michelson Founds Animals Foundation ukázal, že 70 % lidí, kteří pro sebe dodržují speciální dietu, nasadilo zvláštní dietu také svým mazlíčkům. Kromě toho 45 % majitelů domácích zvířat na dietě bohaté na bílkoviny krmí své mazlíčky krmivem bohatým na bílkoviny (Zvířata, 2019).
Sledovatelnost a čistý štítek
Další příležitostí, kterou humanizace značkám přinesla, je sledovatelnost a původ. Spotřebitelé požadují transparentnost svých produktů a jejich domácích mazlíčků.
Nový výzkum odhalil, že ohromujících 95 % krmiva pro psy prodávaného v supermarketech a na Amazonu neodhaluje jeho přesné složky. Značky krmiva pro domácí mazlíčky mají skutečnou příležitost poskytnout svým zákazníkům čistý štítek, který obsahuje klíčové informace o sledovatelnosti surovin. To přispívá k vyprávění o provenienci, které je také poháněno humanizací.
Etika, zajišťování zdrojů a udržitelnost
Podobně jako u sledovatelnosti jsme viděli příležitost pro značky vzdělávat své zákazníky o jejich etice, získávání materiálů a udržitelnosti. Vzhledem k tomu, že krmivo pro domácí mazlíčky směřuje k humanizovanějšímu přístupu, musí značky předvést své poselství a zajistit, aby bylo v souladu s přesvědčením jejich zákazníků.
Dopad na životní prostředí je jasným cílem značek, které hledají, zda existují ekologičtější metody výroby jejich krmiva pro domácí mazlíčky. Kromě toho se na trhu stále více prosazují recyklovatelné obaly. Celosvětově téměř 65 % spotřebitelů uvádí, že se snaží pozitivně ovlivňovat životní prostředí prostřednictvím každodenních činností (Phillips-Donaldson, 2019).
Prémiové produkty
Toto zaměření poskytlo spotřebitelům příležitosti požadovat více od značek krmiv pro domácí zvířata. Vidíme trendy v krmivech pro domácí mazlíčky, jako jsou „bez obilovin“ a „bez lepku“, které pocházejí ze sektoru potravin pro lidi, kde jsou populární tvrzení jako „přírodní“ a „organické“. Výzkum Euromonitor zjistil, že prémie jsou hlavní hnací silou růstu v odvětví krmiv pro domácí zvířata. Prémiové krmivo pro domácí mazlíčky dosáhlo v roce 2021 nejvyššího tempa růstu ve srovnání s ostatními kategoriemi péče o domácí mazlíčky. (Euromonitor, 2022).
Specializované trhy
Další příležitostí, kterou humanizace spotřebitelům přinesla, je množství specializovaných produktů na trhu. Někteří majitelé domácích zvířat mohou mít určité přesvědčení a chtějí totéž pro své mazlíčky. Mezi příklady těchto přesvědčení patří být veganem nebo vegetariánem nebo skutečně ekologicky uvědomělým. Abychom naplnili tato přesvědčení, byli jsme svědky toho, že veganská, vegetariánská a hmyzí strava začínají mezi krmivy pro domácí mazlíčky narůstat.
Jak humanizace ovlivnila receptury GA?
Vzhledem k tomu, že trend humanizace stále roste, má společnost GA dobrou pozici, aby tomuto trendu vyhověla pomocí prémiových produktů, které využívají jedinečné Freshtrusion proces zahrnuje velké objemy prémiového čerstvého masa.
Snaha o sledovatelnost také viděla GA vytvořit řadu potravin (Superfood 65® řada Provenance), která poskytuje fantastický příběh provenience. Ať už je to Angus Beef, Ital Buffalo nebo Scottish Salmon. GA také poskytuje QR kód, který se nachází na zadním štítku této řady a poskytuje koncovým zákazníkům cestu, jak byla vyrobena jejich taška s nejlepším světovým krmivem pro domácí mazlíčky. Od farem a rybářství až po finální výrobu granulí.
Shrnutí
Abych to shrnul, je zřejmé, že humanizace pohání prémiovost a naopak. Spotřebitelé nyní více než kdy jindy chtějí vědět, odkud potravina pochází a jaké nutriční hodnoty poskytuje.
V krmivech pro domácí zvířata nyní převládá mnoho lidských trendů, což vytváří mnoho marketingových příležitostí pro značky a také bohatý výběr pro spotřebitele.
Reference
Zvířata, MF (2019). Trendy pro domácí mazlíčky 2019. Načteno z nalezených zvířat: https://www.foundanimals.org/pet-trends-infographic/
Euromonitor. (2022). Světový trh péče o domácí mazlíčky. Cestovní pas.
PDSA. (2022). Kolik mazlíčků máte ve Velké Británii? Převzato z PDSA: https://www.pdsa.org.uk/what-we-do/pdsa-animal-wellbeing-report/uk-pet-populations-of-dogs-cats-and-rabbits
Phillips-Donaldson, D. (2019, 15. února). 3 nové hranice pro prémiové krmivo pro domácí zvířata. Převzato z Pet Food Industry: https://www.petfoodindustry.com/articles/7895-new-frontiers-for-pet-food-premiumization
John Hewitt
TECHNICAL SERVICES DIRECTOR
John Hewitt nastoupil do GA v roce 2017 jako Partner Brand Marketing Manager a poté vedl tým Technical Services (Marketing & Design, Nutrition, Výzkum a vývoj and Projects), než se stal technickým ředitelem.
John má vystudovaný marketing. Mezi jeho zkušenosti patří práce v evropské centrále firmy Nike v Nizozemsku a pracoval i jako lektor obchodního managementu v Runshaw Business Center. John je hrdý otec, rád jezdí na kole, kempuje a cestuje.
Matthew Aiken
Expert na marketingovou komunikaci
Matt absolvoval v roce 2017 bakalářský titul v oboru Obchod a management. Zde zjistil, že má vášeň a zájem o marketing. Ve svém volném čase si užívá všeho, co souvisí s kondicí, a pobytu venku. Má také francouzského buldoka jménem Harley a perskou kočku Bonnie Blue.
Mohlo by se vám také líbit...
Článek napsal Matthew Aiken a John Hewitt
Výhody a nevýhody umělé inteligence v maloobchodě se zvířaty
Možná jste slyšeli písmena „AI“ nebo „AI Technology“ často používaná v médiích. Od otevření telefonu pomocí Face ID až po interakci s [...]